عکسای عشقم سری دوم

خب اینم سری دوم عکسا...بچه ها عکسا زیادن نبینید از دست دادید...

راستی من یه چیزیو الان پیش اومد تصمیم گرفتم یه خواهشی بکنم....من تقریبا یک ساعت پیش وبلاگ قبلیمو که الان دیگه به روز نمیکنم(البته دوباره میخوام فعالش کنم) رفتم ببینم چه خبره توش دیدم یک بی فرهنگ اومده فحاشی کرده..دوستان ما اینجا قراره باهم دوست باشیم..اونایی که میاین اینجا اگه انتقادی دارید بگید برا بهتر شدنه وبمون خوشحالم میشیم کمک کنید اما اگه از وب خوشتون نیومده یا هرچیز دیگه متونید نیاید...فحاشی نکنید لطفا!!! وگرنه به طور جدی برخورد میشه...بعضیا انتشار نمیدم اینجور نظرات رو اما من انتشار میدم و برخورد هم میکنم با اون شخص.اینجا یک محیط دوستانه اس و هیچکس حق توهین به هیچکسی رو نداره.نه تنها به نویسنده ها حتی اگه به دوستای گلی هم که میان اینجا توهین بشه برخورد میکنیم.تاکید میکنم دوست عزیزی که میای و خوشت نمیاد حق توهین نداری به هر دلیلی..اگه انتقادی باشه میپذیریم اما توهین رو نخیر!!



حالا بفرمایید ادامه واسه دیدن عکسا....یکی دوتا از عکسای ولنتاین بازم هم هست اینجا

















اینو تو فرودگاه ازش گرفتن




ای من به قربون اون نگاه نافذت بشم....



اینم که مال رومئو سایلنت هستش



خب اینم پایان سری دوم عکساا


نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:50 http://vampireknight.blogsky.com

سلام
اونیییییییییییییییییییی جون خوش حالم برگشتی
این ادم های بیفرهنگ همه جا هستن نمیخواهد خودتو برا همچین ادم هایی اذیت کنی

salam parisa junam...mian natunestam javab bedam chand ruzi off budamo nemitunestam net biam eshqam.ey dg karish nemishe kard.faqat ba khodam goftam inja elam konam k age ahyanan kasi khast hamchin kario bokone bedune aberush ham mire!man aslan pak nemikonam hamchin nazaratio!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد