تولد یونگ سنگ مبارک.happy birthday young saeng

سلام سلام دوستای گلم خوبین؟؟؟وای امروز تولد کیه؟؟؟؟

تولد یونگ سنگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اینم کیک تولد.کار خودمه


برای یه جشن تولد خوشگگگگگگگگگگگگگگگگگگل بفرمایید ادامه مطلب...

یونگ سنگ تولدت مباررررررررررررررررررک

من:یونگ سنگ خان؟؟؟تولدت مبارککککه هااااااا.چیکار میکنی؟

یونگ سنگ:الان تموم میشه میام

به به به مستر یونگ سنگ وارد میشود.همه به افتخارش کف مرتبببب


یونگ سنگ:سلام به مهمونای گلم.خوش اومدین،قدم رنجه فرمودین....!!!



من:هه هه،این تعارفا رو من یادش دادم.حالا دیگه ول کن نیست

niniweblog.com

یونگ سنگ:من...ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه !!!

من:چی شددددددددد؟

یونگ سنگ:کادوها رووووووووووووووووووووووووووووووووو.چقدر زحمت کشیدن!!!!

من:niniweblog.com






من:هه هه بله دیگه.میبینی چقدر دوست دارن همه؟؟؟کادوی من که اینجا جا نمیشه!

آخرسر بهت نشونش میدم!!!

niniweblog.com

مهمونا:یونگ سنگ برامون بخون!!!

یونگ سنگ:هه هه آخه...


من:راست میگن دیگه یونگ سنگ.بخون دیگه

یونگ سنگ.چشم



یونگ سنگ:آخ خسته شدماااااااا.بذار بشینمو بخونم


یونگ سنگ:حالا میخوام یه خرده برقصم!!!!

من:یا قرآن یکی اینو کنترل کنه!!!!!یونگ سنگ جان،نه مرسی بسه!!!دیگه نخون



من:میخندی؟؟؟یه بار دیگه اینجوری برقص تا بگم بهت!!!حالا اخر جشن دارم برات...!





niniweblog.com

خب حالا دیگه بریم سراغ کیک

اینم کیکی که بنده درست کردم.خوشگله؟؟؟


یونگ سنگ:این کیک انقدر خوشگله که نمیتونم ازش چشم بردارم...!

من:خواهش میکنم،قابل نداره



من:نه اینجوری نمیشه!!رسمه که....کیکو بزنن به صورت!!!!


یونگ سنگ:باااااااااااشه هدیه خانوم!بعد جشن هستی دیگه؟؟؟باشه....

من:

niniweblog.com

من:اااااااااا یونگ سنگ کیکو کجا بردی؟؟؟؟؟ای بابا....

یونگ سنگ:دیدم اوضاع با وجود تو،کیک خطری میشه!!!!یهو میبینم کل کیک اومده توی صورتم!!!

من:

خب باشه.حالا میخوام من کادوم رو بهت بدم!


من:مثل اینکه خوشت اومد تا اسم کادوی خودمو اوردم!!

یونگ سنگ:آخه میدونم تو چیزایی میخری که همیشه شگفت زدم میکنه!!!!

من:عجب رووووووووووووووووویییییییییی.هه هه

اینم کادوی من:امیدوارم خوشت بیاد


من:چون میدونستم عاشق ماشین هستی برات خریدمش!!!

یونگ سنگ:

من:

من:امشب میخوام شام هم بدم!پس بفرمایین شااااااااااام!:


نوش جاااااااااااااان.

niniweblog.com

من:خب ممنون که تشریف آوردین.

یونگ سنگ:منم واقعا ممنونم.ممنون که هنوزم دوستم دارین و طرفدار من و دابل اس هستید


من:

تولدت مبارک یونگ سنگ.همه ماها امیدوارم که تو،هرجا و در هر شرایطی

که هستی،سلامت و شاد و موفق باشی.و همیشههههه لبخند روی

لبهات باشه.میدونیم که روزای سختیو میگذرونی.

میدونیم که مثل همیشه غمهاتو درون خودت مخفی میکنی و با همون

چهره خاص و گاهی سرد یونگ سنگی،میای روی صحنه و جلوی دوربین.

هرجور که باشی...ما دوستت داریم و برات بهترین آرزوهای ممکن رو داریم.



خب دوستای گلم.اینم از یه تولد کوچلوی ناقابل.امیدوارم که لذت برده باشین.ایشالا توی آپ بعدی،

چندتا کلیپ خوشگل از یونگ سنگ میذارم

تا بعد بای تا های 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد