سری سوم...

این عکسا هرچند کمی قدیمی اما چون الان جونگی خودش تو اف بی اپ کرده گذاشتم.مال تقویمشه..

راستی اگه احیانا کسی با لود شدن عکسا مشکل داشت بگه درستش کنم...














عکسای عشقم سری دوم

خب اینم سری دوم عکسا...بچه ها عکسا زیادن نبینید از دست دادید...

راستی من یه چیزیو الان پیش اومد تصمیم گرفتم یه خواهشی بکنم....من تقریبا یک ساعت پیش وبلاگ قبلیمو که الان دیگه به روز نمیکنم(البته دوباره میخوام فعالش کنم) رفتم ببینم چه خبره توش دیدم یک بی فرهنگ اومده فحاشی کرده..دوستان ما اینجا قراره باهم دوست باشیم..اونایی که میاین اینجا اگه انتقادی دارید بگید برا بهتر شدنه وبمون خوشحالم میشیم کمک کنید اما اگه از وب خوشتون نیومده یا هرچیز دیگه متونید نیاید...فحاشی نکنید لطفا!!! وگرنه به طور جدی برخورد میشه...بعضیا انتشار نمیدم اینجور نظرات رو اما من انتشار میدم و برخورد هم میکنم با اون شخص.اینجا یک محیط دوستانه اس و هیچکس حق توهین به هیچکسی رو نداره.نه تنها به نویسنده ها حتی اگه به دوستای گلی هم که میان اینجا توهین بشه برخورد میکنیم.تاکید میکنم دوست عزیزی که میای و خوشت نمیاد حق توهین نداری به هر دلیلی..اگه انتقادی باشه میپذیریم اما توهین رو نخیر!!



حالا بفرمایید ادامه واسه دیدن عکسا....یکی دوتا از عکسای ولنتاین بازم هم هست اینجا

ادامه مطلب ...

عکسای عشقم سری اول

خب اینم یک عدد اپ دیگر....

دوستان اول یه خبری بدم از جونگی...ایشون همین یکی دو ساعت پیش اعلام کردن در اف-بی که در ژاپن به سر میبرند...دیگه الان چک نکردم عکس گذاشته یا نه...توی-یترش هم ندیدم اپ کرده یا نه.خخخخ...اخه خیلی نمیرم..اما اگه اپ کرده بود و چیز خاصی گفته بود میذارم.امروز فقط گفته بود که ژاپن هستش و اینکه تلاششو میکنه و اونجا رومئو هستش و سرش شولوغه و ... اینا دیگه چیز خاصی نگفته بود..



الان یه چندتا عکس ازش میذارم که خودم با دیدنشون رسما فرت شدم شما ها رو نمیدونم..اما جونگی هاش میدونم فرتن.خخخخ

بفرمایید ادامه رو ملاحظه کنید

ادامه مطلب ...

منم برگشتم

سلاااااااااااااااااااممم جیییغغغ ددددسسسستتت هوراااااااااااا........من اومدمممممم....

بعد شونصد سال بالاخره یه سری به این وبلاگ بیچاره زدم...از این به بعد هر وقت که وقت داشته باشم میام.دوستای عزیز لطف کنید میاید اینجا یه اهنی یه اوهونی بکنید ماهم بدونیم اومدینو قدم رنجه فرمودید...

خب خب خب .... از کجا بشروعیم؟؟امروز ایشالا.. اگه کامی و نت محترم ضد حال نزنن میخوام بترکونم اینجا رو...

اول با تاخی تفلد کیوجونگی رو تفریک میگم ایشالا که صد نه کمه هزار نه بازم کمه ایشالا هرچقد عشقشه عمر کنه 

 خب اولش یه کیک خوشمزه بیاریم به افتخار سنتر عززززییییزززززمووون

اما قبلش بفرمایید یه قر کمری بدید اخه..اینکه نشد که...بیاید کیک بخورید برید؟نچ نچ نچ باید هزینه بدید بله حالا بدو وسط دس..دس..دسسسس... اااا ماشااالللاااا..


دخمل خانومای خوشمللل



بچه ها بچه ها چوکو رو نیگا کنید داره پیانو میزنه...ایول چوکو هیونگ خیلی خوب اموزشش داده...


میگم این پسرای دبل نمیخوان برق-صن؟هوووممم؟؟





الانه میرم میارمشو مگه الکیه داداش؟


جونگ مین گون داری اواز میخونی واسه داداشت فعلا باهات کاری ندارم یونگ سنگ و هیونگ بیاید ببینم...بهونه مهونه ادا اطوار موقوف..یالا ببینم



جونگ مین درخواستی هم میخونی؟؟

جونگی: تو فقط بگو چی چی میخوای؟

هوووممم: love like this رو میخوام...(اخه خودم بلدم باهاش برق-صم خخخخ)

جونگی: oookkkk come on boy...come on girl yohhooo


خب چرا این شکلی میشی؟گفتم بلدم نه در او حد که!!



صب کن مینم این هیون ناقلا کجا در رفته؟اهاااا دیدمش بیا ببینم...اهااای

هیون:آنیونگ...من اینجام..اهم اهم



مستر اعتماد به سقف...خخخخخ(نزنید منو شوخی کردم خب)کیو خشن شدیاا



خشونتو بذار کنار بیا برق-ص



کیو:جاانن؟؟هه هه!

با هیون یالا یالا

کیو:نهههههه



اره ه ه ه 

هیون:خخخخخ



خب دیگه وقت عکسه بدوئید بدوئید...


اخه موقع خوردن؟؟؟عجب بابا از دست شماها



کیو تو لباستو به نارنجی تغییر دادی جونگ با هویج اشتبا گرفته تورو بپا...

کیو:چی؟ا ا ا ا  نهههه


خب دیگه کیکم بخوریم زودتر هیون خوابش گرفت


تولدت مبارک کیو جونگییی سنتر عزیز اینم کیکت خودم درستیدمش..



اینم یه عکس دسته جمعی دیگه...چرا اینجوری میکنید خب؟



خب دیگه جشن تمومید همه رفتن لالا...خخخخخ

خوش گذشت؟؟؟؟

بببلههههه

خخخخخ